Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
388 Postów
hei!sandokan
(hei!sandokan)
Stały Bywalec
Łuskę nalezy wypełnić pierzem,wtedy napewno nie wybuchnie...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
17146 Postów

(jasta102)
Maniak
oficjalnie byłem saperem i miałem szkolenie, detonowałem trotyl i poparzoną łapę od zapalnika
a nieoficjalnie budowałem domy dla generałów
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
96 Postów

(Poznan Poland)
Początkujący
jasta102 napisał:
oficjalnie byłem saperem i miałem szkolenie, detonowałem trotyl i poparzoną łapę od zapalnika
a nieoficjalnie budowałem domy dla generałów

I po co te szkolenie ??? potwierdzasz regułe że inwestowanie w idiotów to pieniądze wyrzucone w błoto...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
19 Postów
Wiking
Szanowni uczestnicy dyskusji.
Po pierwsze jestem laikiem w sprawach militarnych więc mogę błędnie zinterpretować znalezisko lecz jako pospolity szarak mam prawo do obaw i nadwrażliwości wszak jesteśmy świeżo po zamachach we Francji.
Po drugie dyskusja poszła w stronę techniczną a nie to powinno być jej tematem.
Skoro w bloku mieszkalnym można zostawić taką rzecz i nikt się tym nie interesuje to nie czuje się bezpieczny. Ten kto to zostawił może mieć dostęp do innych rodzajów broni i materiałów wybuchowych i to mnie niepokoi o wiele bardziej.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
96 Postów

(Poznan Poland)
Początkujący
Masz racje Przemku... w dupie mają obywtela...
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
366 Postów

(nazwauzytkownikajuzistnie)
Stały Bywalec